SEM annoncering
SEM betyder ’Search Engine Marketing’ – dvs. markedsføring på søgemaskiner. SEM er i dag den største kanal til at annoncere overfor potentielle gæster for din virksomhed.
Når det kommer til ’Search Engine Marketing’ er den foretrukne søgemaskine Google. Googles søgemaskine er nemlig uden sammenligning verdens mest udbredte med en markedsandel på mere end 90 procent. Det er derfor naturligt at vi, hos C10, arbejder med SEM via Google – nemlig Google Ads (tidligere kendt som Adwords).
Google Ads indeholder:
- Søgemaskine annoncering
- Display annoncering
- Re-marketing
Google Ads annoncering
Skab synlighed med Google Ads annoncering overfor potentielle gæster ved at sikre en bedre placering i søgeresultaterne på Google. Eller placér dine bannere med skarpt indhold på relevante sider via Googles Display netværk.
Gode landingpages til Google Ads
At oprette Google Ads er ikke nok. De skal kombineres med gode landingpages. En landingpage er en dedikeret side, som du ønsker, at dine potentielle kunder skal komme ind på, når de søger på et specifikt søgeord eller klikker på et af dine bannere. På denne side vil de finde yderligere og relevante informationer om dine produkter eller ydelser.
Strategi, planlægning, styring og måling
C10 er specialist i opsætning og vedligeholdelse af Google Ads – og har flere års erfaring med rådgivning, udvikling og måling af effekten.
Vidste du, at det med stor sandsynlighed er muligt at spore dine konverteringer fra Ads til dit booking-system? Det betyder, at du kan spore kundens adfærd, fra han/hun klikker på dine annoncen til der er foretaget et køb/en bestilling.
Konverteringssporingen giver dig konkret indsigt i dine kampagner, så du kan se hvilke annoncer og søgeord der giver dig flest bookinger – og mest omsætning!