Landing pages

Opnår du den ønskede konverteringsrate på dine landing pages?

En landing page er den først side dine besøgende ”lander” på, når de klikker på en annonce eller lignende online. Denne side er ikke nødvendigvis forsiden på dit website, hvilket gør det endnu mere vigtigt, at du har fokus på brugervenlighed, call-2-action eller konverteringer på alle dine sider.

Det gælder om, at alle dine besøgende uanset hvor de lander, foretage en ønsket handling, så de kommer nærmere et køb, en bestilling eller en henvendelse.

Konverteringsoptimering af landing page

Den vigtigste konvertering for dig, er et køb eller en bestilling – enten via et bookingsystem, en mail eller et telefonopkald. Konverteringer kan også bestå i form af indsamling af email-adresser til nyhedsbreve, åbning af brochurer på websitet og lignende – alt efter budskab i din markedsføring og på din landing page.

Når C10 arbejder med optimering af landing pages, ligges der primært vægt på hvordan du får brugeren til at handle, ”Det naturlige næste skridt” og at du kan måle på resultaterne.

Mål effektiviteten af en landing page

Vi forsøger altid at basere optimering af landing pages på indsamlet web statistik - sådan vi sikrer det bedste udgangspunkt for at udføre optimeringen. Hvis du ikke gør brug af statistikværktøj, til at måle effektiviteten af dine sider, så vil vi gerne vejlede dig i, hvordan det kan sættes op.

Skift område

Kontakt

kontaktperson peter boje

Peter Boje, Konsulent

pb@c10marketing.dk

+45 87 10 67 67