Kommunikation, der formidler
de overbevisende argumenter

Hvorfor skal turister og gæster vælge lige netop din attraktion, oplevelsesvirksomhed eller overnatningsmulighed frem for en af alle de andre, der findes i Danmark? Hvordan adskiller du dig fra andre og på hvilken måde?

Det er et godt spørgsmål, svært at svare på, men dog tvingende nødvendigt, hvis du vil profilere dig i forhold til dine kolleger og konkurrenter. Her er det ikke nok at svare "fordi vi er de bedste" eller "fordi vi ligger i naturskønne omgivelser". Det kræver mere end det. Opgaven består i at identificere din turistvirksomheds særlige egenskaber og kvaliteter, og efterfølgende gøre det synligt.

Kommunikationsuniverset med de gode argumenter

C10 hjælper turistvirksomheder med at skabe den grundlæggende profil eller identitet, som skal danne grundlag for fremtidig markedsføring, hvad enten der er tale om website, annoncer, brochurer og lignende.

Et kommunikationsunivers består af navn, logo, farver, former, varemærker, billeder, pay-offs, slogan eller illustrationer og formuleringer, der medvirker til at kommunikere og formidle de argumenter og budskaber, der overbeviser kunderne - hvad enten det foregår på virksomhedens facade, brevpapir, website eller annoncer. I praksis betyder det udvikling af en komplet kommunikationsplatform.

”Hellere være noget særligt for nogle end ikke at være noget for alle! Markér hvem du er, og hvad du står for. Gør det markant, farverigt og vedkommende.”

Gør det synligt

Til ethvert kommunikationsunivers hører der sig også et arbejde med synliggørelse og markedsføring. Her er det næsten selvsagt, at C10 har sine kompetencer på plads. Det gælder også i forhold til den løbende vurdering af, hvorvidt de nye tiltag kan skabe reel værdi for din turistvirksomhed.

Skift område

Kontakt

kontaktperson peter boje

Peter Boje, Konsulent

pb@c10marketing.dk

+45 87 10 67 67